espa-banner

Πολιτική Ποιότητας

Sun Hotel Amoudara

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

ΔΚ-ΔΔ01.01
ΕΚΔ1/20.10.2021

Η εταιρία ΦΕΤΟΚΑΚΗ ΑΞΤΕΕ, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της σύγχρονης επιχειρηματικής πραγματικότητας και στοχεύοντας στη βελτίωση της οργανωτικής της δομής και της εσωτερικής της επικοινωνίας, αποσκοπώντας πάντα στην ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση των Πελατών της, αποφάσισε προχωρήσει στον σχεδιασμό και εγκατάσταση Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το ISO 9001:2015.

Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της Εταιρείας καλύπτει : τις υπηρεσίες Ξενοδοχείου  και σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες, τις επιδιώξεις της Εταιρίας και σύμφωνα με  τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις της ισχύουσας ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας, την οποία η Εταιρία δεσμεύεται να τηρεί πάντα.

Η ικανοποίηση και η εξασφάλιση της εμπιστοσύνης των πελατών, μέσω της εκπλήρωσης καθορισμένων προδιαγραφών ποιότητας και η συνέπεια στην εξυπηρέτηση των Πελατών, αποτελούν βασικές αρχές της ΦΕΤΟΚΑΚΗ  ΑΞΕΤΕ.

Γενικός στόχος  είναι η παροχή, στους πελάτες της εταιρίας, υπηρεσιών εξαιρετικής ποιότητας και υψηλής ωφέλειας. Πιο συγκεκριμένα η εταιρία επιδιώκει :

  • τη συστηματική μείωση των παραπόνων των πελατών.
  • την αύξηση των επαναλαμβανόμενων πελατών της.
  • τη συστηματική αναβάθμιση του τεχνολογικού εξοπλισμού A/C, TV, INTERNET, computers
  • τη διαρκή αναβάθμιση του δυναμικού της εταιρίας, μέσω προγραμμάτων κατάρτισης, αλλά και πρόσληψης καταρτισμένων νέων εργαζόμενων.
  • Την Ασφάλεια των εργαζομένων και Πελατών της.
  • τη συνεχή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και της λειτουργίας της Επιχείρησης με την αποτελεσματική χρήση των παρακάτω εργαλείων :
  • Καθορισμό και ανασκόπηση στόχων ποιότητας.
  • Ανασκόπηση Διοίκησης
  • Εσωτερικές Επιθεωρήσεις
  • Διορθωτικές και Προληπτικές Ενέργειες
  • Συστηματική ανάλυση δεδομένων που προκύπτουν από τα Αρχεία Ποιότητας

Επιπλέον, στη φιλοσοφία και τις αξίες της ΦΕΤΟΚΑΚΗ ΑΞΕΤΕ εντάσσονται η αποφυγή της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος, η συνετή χρησιμοποίηση των φυσικών πόρων και η εφαρμογή κανόνων υγιεινής και ασφάλειας.

Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων έχουν πραγματοποιηθεί στην τεκμηρίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας όλες οι απαραίτητες αναφορές. Μέσω του συστηματικού σχεδιασμού, του ελέγχου των διαδικασιών και της συνεχούς βελτίωσης όλων των δραστηριοτήτων, εκπληρώνονται οι αρχές της εταιρείας.

Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της δικής του εργασίας και είναι επιβεβλημένο να συμβάλλει στη διαχείριση της ποιότητας και την επίτευξη των καθορισμένων στόχων. Για το λόγο αυτό όλοι οι εργαζόμενοι, ανάλογα με τις αρμοδιότητές τους, ενημερώνονται σχετικά με το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και ενεργούν αποδεδειγμένα σύμφωνα με τους καθορισμένους κανόνες.

Διαδικασίες, ροές και ενέργειες οι οποίες δεν εγγυώνται την εκπλήρωση των στόχων που έχουν τεθεί, διακόπτονται άμεσα από τους υπεύθυνους, διεξάγονται αναλύσεις αιτιών και ορίζονται τα απαιτούμενα μέτρα βελτίωσης.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΕΤΟΚΑΚΗ ΑΞΕΤΕ

ΦΕΤΟΚΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΑΜΜΟΥΔΑΡΑ, 20.10.2021